PARTY AND PARTY AND PARTY PARTY!!! - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu PARTY AND PARTY AND PARTY PARTY!!! - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu

PARTY AND PARTY AND PARTY PARTY!!!

Door: Ryan Mahabier

Blijf op de hoogte en volg Ryan

21 Januari 2013 | Mauritius, Flic en Flac

Hello Party People,

Hoe gaat het met jullie?

Een blog komt weer op jullie af Peepz!!!

Hartstikke toff jullie reacties en support KEEP IT ON IT’S APPRECIATED!!!

Net zoals de titel al aangeeft was het weer een geweldige week. Ik ben weer een stuk wijzer geworden zowel op een persoonlijk niveau als een professioneel niveau. Het leven hier in Mauritius is helemaal GEWELDIG. De meeste van mijn ochtenden en avonden starten en eindigen on the beach ook op de werkdagen. Want jah je moet blijven genieten heah? Zelfs op de werkdagen.

Er is zo een toffe lokale nummers hiero: Mampi – Why & Mampi – Weililolelalala. Als je het gehoord hebt dan ga je enorm lachen, want wij (Halima, Nick en ik) gingen dus proberen ook mee te zingen. JUST IMAGINE IT ;P ZOOO GRAPPIG!!!!. Uiteindelijk zong ik nog maar in mijn eentje dus begon ik door mijn tekstje te maken voor Mampi – Why (why why why -> wifi, wifi on my phone I like) en Weililolelalala is gewoon grappig om proberen uit te spreken. Het was trouwens een birthday weekend voor Halima because it was HER BIRTHDAY. Vrijdag Shotzz (pre pre birthday party), zaterag eerst Shots dan AG22, dan Shotz, dan AG22, dan Shotz, dan AG22, tot slot Shotz (pre birthday party which turned into the actual birthday party @ 24:00) en zondag lunch @ Halima’s zonder geslapen te hebben. Dus uitgeput hebben we op haar echte verjaardag THE BIRTHDAY WEEEKEND afgesloten met collega’s erbij.

Daarna zijn nick en ik nog even @ the beach gaan chillen. Daar hebben wij bij een restaurant, waar wij vaak komen en ik hindi leer praten, met een aantal kennissen afgesproken om aanstaande zondag te gaan vissen en dolfijnen te kijken. Zaterdag zullen we FINALY naar Grand Bay gaan dat licht in het noorden van Mauritius, het is daar een PARADIJS met relexte stranden en uitgaansgelegenheden. Dat gaat HARDDD!!! worden. I’ll let you guys know how it was.

Verder zijn we vandaag doorweekt op werk aangekomen, omdat het BLOED HEET was vanochtend. Vanaf morgen dus gewoon IN ZWEM KLEDING NAAR WERK. Ik kleed me daar wel om. Goed idee toch of niet??? ff een handdoek erbij onderweg, zodat ik lekker kan blijven deppen ;P

Gisteren nog net voordat we gingen slapen werd er nog ff wat nitraten in onze balkon gegooid door Anonymous --> heel grappig!!! Ik en Nick zijn zaterdag ook nog eens naar Tamarin gelopen (dat is waar met alle andere studenten oud en nieuw hadden gevierd). Onwijs lang lopen was dat, alleen voelde dat niet zo, het was best leuk om te ervaren en gezellig. We liepen vanaf onze strand in Flic en Flac door over het strand naar Tamarin beach. It was around 5 kilometers. Onderweg hebben we ook nog gechillt bij de resorts die we allemaal zijn tegen gekomen, WANT JAH BLIJVEN GENIETEN HEAH!!!

2 MAANDEN ZIJN AL VOORBIJ NOG 2 TE GAAN EN IK MIS MAURITTIUS NU AL :(:(:(

THIS IS MAURITIUS --> TIM BABY WHOOwhooWOOHOO!!!

LOOK ON MY FACEBOOK FOR MY FOTO’S!!!!

Greetzz,

Ryan Mahabier
Mauritius, Flic en Flac, Morcellement De Chazal, Black River


  • 22 Januari 2013 - 10:41

    Shantie:

    Heeeyy Sweety, finally you got facebook. So me is happy :) I'll spreak to you soon?!?. Take care! Can't wait to seen you again (SLR)!!!
    Bye XxX Shantie

  • 22 Januari 2013 - 10:42

    Shantie:

    Zie je ik heb het overgenomen half Nederlands half Engels

  • 22 Januari 2013 - 10:59

    Robin:

    It's ryantime babyyy!!! hiii Shantie!

  • 22 Januari 2013 - 12:02

    Priya:

    Hoi lekkertje ik wilde even zeggen dat je het heel goed doet daar in Mauritius en zet 'em op.
    Mis je heel erg maarja jij maakt het wel naar je zin daar zo te horen, dus dan voel ik me al een stukje beter!! Ik chill 'em nu trouwens bij Chantie, we missen de donderavonden met jou super erg!!! Groetjes je liefste meid Xxx Priya & the boys & Shantie (again :S)

  • 22 Januari 2013 - 13:12

    Ryan:

    Whahaha welk gedeelte van je bericht is dan Nederlands "Heey" zker :P
    I miss you 2 babe!!! Spreek je snel weer!
    Greetz, ya boy

  • 23 Januari 2013 - 06:54

    Ryan:

    Hii Pri,

    I would be glad once I can talk to you in person again. I'm missing your mood soo much. It's also different you know.When I'am back we're not gonna sleep for days soo I can just talk to you, telling my life stories :P --> I can't wait. I'm missing our talks!!! Take care!!! En geniet ook voor mijn van de donderavonden dan geniet ik voor jou van de zon!!!!

    Greetzz,

    Ryan

  • 23 Januari 2013 - 11:31

    Angelie:

    Ik denk maar dat ik gewoon ook naar Mauritius kom joh. De donderavonden zijn veel leuker met jou. Het was onwijs wennen maarja wat te doen, watt e doen. Verder krijg je de groeten van Joey en Boy!!! Ondanks dat wij niet hoeven te werken is het toch druk op een dag. Zeker nu alles 3 keer langer duurt met het reizen door de sneeuw en al. Geniet lekker van je weekenden en je donderavonden (als je niet te moe bent dan). Soswieso genieten van elke dag!!! Ga zeker zo vaak mogelijk naar het strand en heel veel plezier met je duikcursus. Ik heb er zeker vertrouwen in dat je het gaat halen, maar geniet er vooral van. In het begin is het zeker eng maarja dat is meestal bij zulke activiteiten. Maar je vertelde ere norm veel zin in te hebben dus zet ‘em op dude!!! Nog de greetz van mijn broers

    En Ajay zegt tegen jou: It’s ryantima baby!!!

    Heel veel kusjes en groetjes van Angelie

  • 24 Januari 2013 - 08:22

    Sarah:

    Heeey lieverd! Ik wilde je even zeggen dat ik je onwijs, super, heeel veeeel missss. Je doet het super! Dus rond je stage maar snel af en kom snel terug. Vergeet alleen niet om te genieten heah? Voor je het weet ben je weer terug, net al in je dromen :P. Grapje! Spreek je snel weer op whatsapp!!

    Groetjes with all my love,
    xxxxx Sarah

  • 27 Januari 2013 - 20:17

    Sharon:

    Hii lieverd, ik had echt niet durven denken dat ik zo lang zonder jou om me heen kon uithouden. Gelukkig spreken we elkaar lkkr vaak anders was het helemaal drama, hahaha. Ik hoorde niks van je dus ik dacht laat ik maar een reactie sturen joh, gezelig toch. Ik ben al aan het wachten op je volgende blog dus kom maar op. Af en toe zeg ik ook tegen mama van: Ik mis echt die ryanmoments ;P Zorg goed voor jezelf en let goed op jezelf!

    Groetjes (BFF) Sharon + Parents

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryan

Ik wil later graag internationaal werken en daarom zal ik proberen om voor mijn studie een combinatie te maken met het buitenland en studeren.

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 11297

Voorgaande reizen:

17 November 2012 - 17 Maart 2013

Ryan Mahabier in Mauritius

Landen bezocht: