IT WAS A BUSY PERIOD, BUT I''LL KEEP IT SHORT!!! - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu IT WAS A BUSY PERIOD, BUT I''LL KEEP IT SHORT!!! - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu

IT WAS A BUSY PERIOD, BUT I''LL KEEP IT SHORT!!!

Door: Ryan Mahabier

Blijf op de hoogte en volg Ryan

09 Januari 2013 | Mauritius, Flic en Flac

Hello Party People,

How are you guys?

Thanks for your reactions and support!!!

Na een lange tijd schijf ik eindelijk weer een blog. Zoals jullie het waarschijnlijk al hebben gezien: Ik heb nu facebook. Dus mocht je geinterresseerd zijn in al mijn foto’s dan kun je ze op mijn page zien. Op deze site is er max van 150 foto’s in total dus ik moet ze steeds verwijderen, vandaar o.a. facebook.

Mijn werkzaamheden zijn enigsinds veranderd, na het werken voor 3 verschillende managers ben ik nu weer toegewezen aan een andere manager (#4).

Oud en nieuw hebben we on the beach of tamarin gevierd met z’n allen. Hier konden we al het vuurwerk van de resorts in Flic en Flac zien en natuurlijk onze eigen vuurwerk afsteken. Het was nog een erg gezellige avond en nacht geworden. De volgende dag heb ik maar 2 uurtjes geslapen en was ik vanaf 8 ‘s ochtends aan het vervelen, dus ik dacht iedereen zegt: MAAK NOU EEN FACEBOOK AAN!!! Dus dat heb ik dan ook maar gedaan na een paar jaar pas. Later die dag hebben wij een nieuwjaarduik genomen in een warme (SORRY) zee en hebben we lekker ontspannen van onze vrije dag. Ook waren wij 2 januari vrij ook toen hebben we lekker ontspannen. 3 Januari was ere en CYCLOON waarschuwing. Er was dus gewoon een cycloon in Mauritius WHAT THE FUCK!!! Hoe vet om dat mee te maken.

Dus toen wij dat hoorden dachten wij dat het heel erg zou worden maar wij hebben er niet veel van gemerkt, wij moesten trouwens gewoon gaan werken op z’n dag terwijl de straten leeg stonden. De dag erna konden we echter wel de resultaten zien bomen waren omgewaaid, het strand was haast verdwenen en er was zelfs een boom met wortel en al in de zee gewaaid. Er was zoveel zand door de zee meegenomen dat er je 1 meter diep moest springen om op het strand te komen en je zag nog allemaal wortels van bomen doordat het zand was verdwenen. Ook waren er enorme golven, dus wij gingen natuurlijk de zee in dat was F*CKING AWESOME. Ik heb ook leuke filmpjes ervan kunnen maken, want ik heb z’n onderwater camera.

Ik zal even kort de feestje op sommen. We zijn naar SHOTZ geweest op de vrijdag (meestal elke vrijdag), Ministry of Sounds op zaterdag (A BIG PARTY) en zonder te slapen ben ik door naar een feestje op een eilandje bij Mauritius op zondag geweest. In total had ik maar 10 uurtjes slaap afgelopen weekend. Dus dat ga ik sowieso dit weekend in halen.
Ik heb mijn best gedaan om het zo kort mogelijk te houden zonder al te veel details (YOUR CAN FILL IT IN YOURSELF)!!! SEE THE PICTURES ON FACEBOOK!!!

Greetzz,

Ryan Mahabier
Mauritius, Flic en Flac, Morcellement De Chazal, Black River

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryan

Ik wil later graag internationaal werken en daarom zal ik proberen om voor mijn studie een combinatie te maken met het buitenland en studeren.

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 11281

Voorgaande reizen:

17 November 2012 - 17 Maart 2013

Ryan Mahabier in Mauritius

Landen bezocht: