Reizen naar Mauritius - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu Reizen naar Mauritius - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu

Reizen naar Mauritius

Door: Ryan Mahabier

Blijf op de hoogte en volg Ryan

19 November 2012 | Mauritius, Flic en Flac

Hello Party People,

Zaterdag 17 November ben ik vertrokken naar Mauritius. Hiervoor moest ik eerst naar Gatwick (Engeland) vliegen en daar vervolgens 8 uur wachten tot ik naar Mauritius kon vliegen. Ik ben samen met Nick naar Mauritius gevlogen en daarom hebben we samen besloten om naar London te gaan aangezien we toch genoeg tijd hadden. Wij hebben over de Tower Bridge gelopen, The London Eye en The Big Ban gezien. Hierna hadden we nog genoeg tijd om naar Gatwick(vliegveld) te gaan om de vlucht naar Mauritius te kunnen pakken. Wij zijn uiteindelijk na ongeveer 12-14 uur vliegen in Mauritius aangekomen in en lekker luxe vliegtuig en de trip was erg gezellig en leuk.

Eenmaal aangekomen in Mauritius hebben we een taxi genomen naar Flic en Flac. Wij hebben hier onze accommodatie gekregen en de huisbazen waren erg aardig. Zij hebben mij en Nick in het huis en in de buurt rondgeleid. Tijdens de rondleiding hebben we gelijk boodschappen gedaan want die huisbazen (een ouwe man en een ouwe vrouw) hadden een mooie wagen, dus hoefden we niet zo veel te sjouwen.

Later op de dag hebben we te horen gekregen dat we Nederlandse buren hebben (meerdere Nederlandse studenten). We zijn in de avond gelijk kennis gaan maken en er zijn regelmatig parties.

Ik en Nick kwamen binnen in ons huisje lopen en toe ik de voordeur dicht wilde doen kwamen we een MEGA (like een diameter van 10 cm en dikke) spin aan de voordeur aan de binnen kant tegen DAMN!!! Dus ik probeer een mop te pakken om het dood te drukken en wanneer ik en Nick ons omdraaien is ie loessoe!!!! HELL AT HOME. Dus wij lieten het erbij, maar later kwamen wij nog 4 kakkerlakken tegen die we gingen vangen en in een potje deden (eerst wilden we het nog doorspoelen maar toch maar niet gedaan. Daarna kwamen we ook nog een salamander tegen in ons huisje And it's still here, PEOPLE IT’S F*CKED UP.

Maar ik mag niet klagen want we zijn er in een paar seconden aan het strand en bars.

Dit waren onze eerste twee intensieve dagen.

Greetz,

Ryan Mahabier
Mauritius, Flic en Flac, Morcellement De Chazal, Black River

  • 20 November 2012 - 12:25

    Misha:

    Jullie hebben wel veel bezoek gehad in 1 dag.. Hahahhaaa...

  • 24 November 2012 - 15:06

    Ryan Mahabier:

    Hahahaaa zeker, hopelijk blijven ze weg het is toch niet zo lekker om insecten enzo in je huis te hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryan

Ik wil later graag internationaal werken en daarom zal ik proberen om voor mijn studie een combinatie te maken met het buitenland en studeren.

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 11272

Voorgaande reizen:

17 November 2012 - 17 Maart 2013

Ryan Mahabier in Mauritius

Landen bezocht: