Eerste dag in mauritius - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu Eerste dag in mauritius - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu

Eerste dag in mauritius

Door: Ryan Mahabier

Blijf op de hoogte en volg Ryan

19 November 2012 | Mauritius, Flic en Flac

Hello Party People,

Vandaag is dan het begin van de stageperiode. We hebben vandaag onze meeting met onze stage bedrijf in de middag gehad. Hierbij werden wij voorgesteld aan een aantal medewerkers en de regels werden doorgenomen.

Na de meeting waren we dus vrij voor de rest van de dag. Dus zijn we boodschappen gaan doen (want ja we moeten zelf gaan koken enzo) Dus na een trip naar de ''Pick 'n Pay'' gingen we terug naar huis. Bij de bushalte kwamen we een Nederlandse meid tegen die ook hier stage loopt en toevallig woonde ze ook naast ons. Dus we liepen samen naar huis. Eenmaal thuis aangekomen hebben we on snel omgekleed en zijn we naar het strand gegaan. Dus met een biertje hebben we nog even aan het stand gezeten.

Daarna was het tijd om te koken, dus eerst ff snel douchen, en vervolgens begon Nick met het koken van de sperziebonen en aardappelen en we hadden ook chicken burgers.

En zo hebben wij onze eerst (volle) dag @ Mauritius doorgebracht.

Greetz,

Ryan Mahabier
Mauritius, Flic en Flac, Morcellement De Chazal, Black River

• 19 November 2012 - 21:30

Misha:

Leuke begin van de stageperiode gehad dus. Ik hoop dat jullie gedurend deze periode nog veel kunnen genieten van het eiland...

• 22 November 2012 - 18:34

Judy Malacia:

Leuke dag gehad Ryan!! Ik wens je ook veel heel succes met je stage en niet vergeten om zoveel mogelijk te genieten. Groetjes

• 24 November 2012 - 15:03

Ryan Mahabier:

Jahh Inderdaad we hebben zeker leuke dagen achter de rug en nog meer die er gaan komen...