Enjoy it to the fullest - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu Enjoy it to the fullest - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu

Enjoy it to the fullest

Door: Ryan Mahabier

Blijf op de hoogte en volg Ryan

11 Februari 2013 | Mauritius, Flic en Flac

Hello Party People!!!

Hoe gaat het met jullie???

Jongens er is weer een blog op komst! Het was afgelopen week weer erg leuk en ik heb ook veel kunnen zien SO BE READY TO ENJOY.

Hartstikke bedankt voor jullie reacties en support het betekent veel voor me peepz!!!!
___________________________________________________________
Werk

Ik ben hier voornamelijk bezig met de NAV-file. Af en toe komen er nog andere mensen langs van een andere afdeling om mij nog even een wire te geven om te maken of een trade die ik dan moet afhandelen. Maar dat zijn dan dingen die ik allang al geleerd heb. De NAV-file is toch een beetje nieuw voor mij, omdat nu ook wordt verwacht dat ik nu alle documenten zelf kan opvragen en verwerken in de NAV-file. Onder begeleiding met de collega’s maken wij de files in orde en geven we het aan 3 personen op het te controleren en ondertekenen. Het uitvoeren van deze taken is dan erg leuk, want het is dan erg gezellig als we samen aan het werk zijn. Ze zijn namelijk ook erg behulpzaam en geduldig. Kortom: top collega’s en top stageplek.

Ik heb vrijdag weer in de archieven moeten werken waar ik de mapjes moest verplaatsten van de ene naar de andere kast en ook in een excel bestandje zetten. Dit keer was ik voorbereid dus ik had een korte broek, t-shirt en handdoek bij me dus dat ging toppie. Dus uiteindelijk kwam ik weer vroeger thuis dan normaal.
__________________________________________________________________________________________Fun stuff
Onze tafel wordt gerepareerd!!!! --> HAPPY ME!!!
Afgelopen woensdag heb ik weer twee keer gedoken en dat ging wel wat stroefjes. Het is natuurlijk weer even wennen omdat ik het al een tijdje niet had gedaan. Ik zal aanstaande woensdag weer gaan duiken en daarna blijft er alleen nog een examen over om te doen. So that will be awesome!!!

Ik heb nog even op het strand ontspannen en heb daarna gekookt. Lekkere pasta met olijven, groente, geraspe kaas, tomaten sausie en kip vingers. Het wel lekker maar ik heb zeker een keer beter gegeten  Ya Know What I Mean. Na lekker te hebben gegeten ben ik lekker vroeg wezen slapen want de volgende dag ging ik naar Grand Baie voor de mini cruise ( the Catamarin). Het was onwijs mooi daar met heel blauw water, Barbeque, onbeperkt drinken en gezelligheid. Onderweg naar Grand Baie moest ik de bus pakken in Port Louis, maar ik was mijn portemonee vergeten in de bus waarmee ik naar Port Louis was gegaan. Dat realiseerde ik toen ik in de tweede bus moest betalen. Ik dus heel snel rennen naar die bus. Gelukkig zag ik de conducteur van die bus dus ik deed mijn verhaal en toen bracht hij mij gelijk naar de bus. Gelukkig was die nog niet vertrokken!

En jaaahhh Ik had ‘em gevonden. Dus met een BIG SMILE rende ik terug naar de bus voor Grand Baie en vertrok ik daar naar toe. Ik was daar nog erg vroeg dus ik moest nog 45 minuten wachten. Na de trip heb ik nog even in Grand Baie gehangen waar ik veel nieuwe mensen heb ontmoet die heel relex zijn. Daar ben ik nog naar een paar bars geweest met hun. Na eerst een overweging te hebben gemaakt om wel of niet in Grand Baie te blijven slapen ben ik toch maar naar huis gegaan. Uiteindelijk hebben deze mensen mij met hun eigen vervoer kostenloos naar huis gebracht en dat was onwijs gezellig. In de auto hadden we keihard muziek aan en gingen we lekker los. Doordat ik met de auto ging was ik al snel thuis, want ik hoefde niet te stoppen zoals dat met de bussen gaat.
In de avond was het zelfs nog gezelliger dan overdag. Ik heb de nieuwe studenten ontmoeten die net zijn aangekomen voor hun stage. Na eerst bij hun thuis te chillen zijn we naar de club en de beach geweest. Daarna zijn we in de zwembad blijven hangen TILL SUNRISE --> ZOOO VETTTT

De volgende dag ben ik door gegaan (zonder te slapen) naar curepipe. Daar ben ik naar de stad en markten geweest Daar heb book veel nieuwe gezellige mensen ontmoet. Uiteindelijk heb ik nog een valentine present gekregen van een mooie meid. Dus ik moest ook wat terug geven natuurlijk. Ik pak de eerst de beste cadeau en koop ‘em, zonder te weten wat. Het bleek dus een pakket te zijn met een bloemetje, massage olie en een string :S BUT I DIDN’T KNOW THAT. Het was wel een leuke momentje. Daarna ben ik met een groepje van 7 man naar de bioscoop gegaan. Het was een onwijs leuke tijd in THE CINEMA. Iedereen uit zich enorm tijdens de film. De mensen zingen mee met liedje, lachen hard als er iets grappigs gebeurd en huilen bij de zielige stukjes. Na gezellig met iedereen te hebben gehangen besloot ik weg te gaan zodat ik nog op tijd de bussen kon pakken. Eenmaal in Flic en Flac heb ik nog even met de andere studenten gehangen en zo eindigde de zondag en daarmee ook het weekend.

Volgende week zal ik scooters huren dus dat gaat lekker leuk worden , want ik heb ‘em dan twee dagen.

Ik probeer zo snel mogelijk mijn foto’s erop te zetten.
Nog maar 5 weekies jongens :S Ik kan wel huilen zo graag wil ik blijven!

THIS IS MAURITIUS --> TIM BABY

Greetz,
Ryan Mahabier
Mauritius, Flic en Flac, Morcellement De Chazal, Black River

  • 11 Februari 2013 - 07:33

    Shantie:

    Hoihoi Lekkertje, het is goed dat het maar bij een onschuldige cadeautje blijft anders zou ik nog jelours worden . Ik mis je namelijk heel erg. Ik denk dat jullie het beste gewoon even om de tafel moeten gaan zitten en jullie grenzen aangeven. Als je dat doet kun je van de laatste 5 weken de beste weken maken van heel je stageperiode. Zet hem op en geef niet op Schatje van me! Waarom lees ik eigenlijk niks over je lekkere kip met een hele lekkere saus??? Ik, mijn bro's en ouders denken heel veel aan je en leven met je mee lieverd. Ik kan niet wachten tot je weer in Nederland bent jwz.
    Heel veel kusjes en groeten,
    XxX ShantieLovesRyan

  • 11 Februari 2013 - 09:06

    Joshua:

    Ryan jongen. Je weet wat je moet doen om het vol te houden, dus doe het maar gewoon. En laat je principes maar even links liggen weet je wel. Iemand moet de grotere persoon zijn toch? Zo zo player dus je heb weer een meid gescoord, een kado ervan gekregen en het in de bios gedaan :P Zo lekker dude. Alleen ken je wel je afspraken met Shan toch?!?! Geniet lekker van je laatste weken en je moet echt doen waar we heb over hebben gehad jongen. Zo leuk dat je een nieuwe huis genoot erbij krijgt, het zal dan een stuk better gaan denk ik.
    We missen je enorm jongen en zet 'em op!
    Greetz,
    Joshua

  • 11 Februari 2013 - 11:02

    Angelie:

    Lieverd!!!! Wat maak jij toch weer allemaal mee. Schat ontspan lekker, praat lekker en geniet lekker. Blijf rustig onder alle omstandigheden. Ik denk echt dat het helemaal toppie gaat en dat het helemaal goed komt. Uiteindelijk ben jij degene die overal iets positiefs in kan zien en de gezelligheid erin kan krijgen. Als jij denkt dat je meer rust wil dan moet je dat gewoon nemen, dat kan toch gewoon. Nog 5 weekjes schatje en dan ben je weer terug. Jij kan wel huilen omdat je wilt blijven en ik kan wel huilen omdat ik je wil zien. We missen je ernorm veel!!!
    XxX van je lieve lieve Angelie

  • 11 Februari 2013 - 13:19

    Sharon:

    Hoi Schat, wat leuk dat je helemaal naar Mauritius bent gegaan voor je stage in hoorde laatst pas hierover. Maarja ik heb net al je verslagen door gelezen en dat schrijf je heel erg leuk. Heel knap van je ook dat je het zo overleefd zonder ons allemaal om je heen. Ik las ook net dat je alweer bijna terug komt. Geniet in ieder geval van je verblijf en ik hoop dat al je dromen zullen uitkomen toppert van me.
    Heel veel kusjes van Sharon xxxx

  • 12 Februari 2013 - 10:16

    Patricia&Wim:

    Jeetje jongen wat een leuke format heb je voor je blog gekozen. Dat maakt het lezen van jou enorme blogs wel wat makkelijker :P Succes daar in Mauritius en geniet ook voor ons!!!
    Groetjes Patricia&Wim

  • 14 Februari 2013 - 05:52

    Shantie:

    Lieve, Lieve Lieve Ryan, Ik wil je even zeggen dat ik heel heel veel van je houd en dat ik je onwijs mis op deze valentijnsdag. Ik hoorde dat je cadeaus hebt geregeld voor ons, dus ik ben erg benieuwd schatje. Vandaag zullen we een donderavond hebben met de thema valentijn. Onwijs leuk heah? We zullen sowieso nog skypen dus je bent erbij bij het feestje, alleen niet tot laat dan. Trek wel wat roods aan lieverd want dat gaan wij allemaal doen. Ik zit vol spanning voor de cadeaus en ik heb ook cadeaus voor jullie maar dat zie je later dan wel. Ik ga nog maar even slapen van het is erg vroeg.
    Ik houd heel erg van je en ik spreek je op skype schatje!
    Groetjes en kusjes van Shantie

  • 14 Februari 2013 - 09:04

    Linda En Fam:

    Hoi kanjer, is het nog een beetje uit te houden in Mauritius. Ik heb vandaag lekker vrij dus ik dacht laat ik maar even je blogs doorlezen. Je schrijft het heel leuk en ik kan eruit halen dat je het erg naar je zin maakt. Ik denk dat je inderdaad nog zo veel mogelijk moet gaan doen aangezien je alleen 1 maandje over hebt. Hier ligt er nog een klein beetje sneeuw maar dat zal bijna wel weg gaan en verder is het hier erg koud in vergelijking met jou plekje daar. Zorg ervoor dat je blijft genieten jongen en dan zullen wel je snel weer zien en spreken!
    Groetjes van Linda en fam

  • 15 Februari 2013 - 11:57

    Shantie-Sharon-Angelie-Robin-Joshua + Everybody:

    Lieve schat, het was super leuk gisteren. Jammer dat je een beetje moe was van het werken en reizen. Maar we hebben er zeker een leuke avond van gemaakt hier met jou. Je had ook hele leuke kleding aan jongen met een mooi hartje erbij. Het is ook zo jammer dat we zoveel tijdverschil hebben, maarja daar wennen we wel aan. We zijn heel erg blij met de cadeaus, best duur of niet? We kunnen niet wachten tot je terug bent. Geniet van je weekend en we spreken je snel weer.

    Groetjes en kusjes van Shantie-Sharon-Angelie-Robin-Joshua + everybody

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryan

Ik wil later graag internationaal werken en daarom zal ik proberen om voor mijn studie een combinatie te maken met het buitenland en studeren.

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 11261

Voorgaande reizen:

17 November 2012 - 17 Maart 2013

Ryan Mahabier in Mauritius

Landen bezocht: