I GOT A HANGOVER OOOHHHHOOOOOO - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu I GOT A HANGOVER OOOHHHHOOOOOO - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Ryan Mahabier - WaarBenJij.nu

I GOT A HANGOVER OOOHHHHOOOOOO

Door: Ryan Mahabier

Blijf op de hoogte en volg Ryan

02 December 2012 | Mauritius, Flic en Flac

Hello Party People,

Hoe gaat het met jullie???

Vrijdag was weer HELEMAAAL TE GEEEEEEK we zijn eerst naar de ‘’pool house’’ gegaan, we hebben daar even gehangen en daarna weer naar CLUB SHOTZ gegaan. Iedereen ging helemaal los. We hadden zoveel gedronken dat ik de volgde dag nog net op tijd wakker werd gemaakt om naar de vulkaan trip te gaan.

Het leven hier is erg leuk. Ik ben hier nu 2 weken en ik heb het hier zeker naar mijn zin. Het werk hier is niet echt zwaar, maar het reizen er naartoe is gewoon vermoeiend. Eerst nemen we de taxi en vervolgens nemen de bus . Het reizen duurt ongeveer 45 minuten. We hebben nu in ieder geval vaste tijden waarop wij vanuit huis en vanuit werk vertrekken. De bussen rijden namelijk niet volgens een tijdschema ofzo. Je moet gewoon geluk hebben met het pakken van een bus/taxi. Wij hebben nu ook een vaste taxi chauffeur die ons elke ochtend om 7:00 uur (dat is 04:00 uur Nederlandse tijd) ophaalt en ons bij de bus station afzet.

Deze taxi chauffeur heeft ons zaterdag ook mee genomen naar en ‘’vulkaan’’ en een aantal winkeltjes ook kregen we onbeperkt ‘’Dholl Puri’s’’ als lunch aangeboden. Deze trip was gratis en we hadden het erg naar ons zin met z’n drieën. Na de excursie zijn we naar huis gegaan om even te rusten, want we hadden nog een ‘’Beachparty’’. We zijn samen met de andere Nederlandse en Duitse studenten in een taxibusje gegaan richting La Morne ( het stand). We waren weer met een grote groep en het was mega gezellig. Het ging wel regenen en we werden heel erg nat maar met de temperatuur die wij hadden was dat niet zo erg. Iedereen moest zijn eigen drank meenemen, want er zijn politieke verkiezingen hier en dan mag er een geen drank worden verkocht ofzo.

Dus na twee dagen stappen en vol energie actief te zijn geweest koos ik om zondag alle slaap ff in te halen en maandag krijgen we werkweek nummer 3. Mijn collega’s volgen een accountancy opleiding: ACCA en daarvoor zullen zij minder vaak op werk zijn en dan is het de bedoeling dat ik hun werk moet overnemen. Ik heb de afgelopen twee weken heel veel geleerd (met name over aandelen) en vanaf morgen zou ik al volledig zelfstandig moeten kunnen werken. Gelukkig zijn er echt veel gezellige collega’s bij mij op de werkvloer dus dat wordt weer een leuke week. Onze kerstborrel is trouwens in een hele toffe hotel: www.ambremauritius.com

Foto's moet ik er nog op zetten!!!

Ik hoop snel weer van jullie te horen!!!

Greetzz,

Ryan Mahabier
Mauritius, Flic en Flac, Morcellement De Chazal, Black River

  • 06 December 2012 - 13:40

    Nick Lensink:

    Hey Ryan,

    Superleuk die vulkaan! Wat moet ik me erbij voorstellen, echt zo'n krater?

    Spreek je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryan

Ik wil later graag internationaal werken en daarom zal ik proberen om voor mijn studie een combinatie te maken met het buitenland en studeren.

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 11282

Voorgaande reizen:

17 November 2012 - 17 Maart 2013

Ryan Mahabier in Mauritius

Landen bezocht: